xtidoq lena mlm td...

huhu..sakit gigi nyer pasal aku tdo xle smlm...da tdo awl kire2 jam 10 rasenye...coz da nantok sgt...tp lebih kurang jam 12 lebih kekasihku call saje nk gtaw yg die masih sedang merepair komputer then aku pon terjaga la dr tido yg xberape lena tu...gayut yg x sampi 3 minit aku pon kembali coontinue sleep aku...tp masih xlena..huuhuhuh..gigi ku sakit sgt2....aku mengambil keputusan utk bgn dan menelan sebiji pil lagi...dan selepas itu aku kembali ke sofa ruang tamu utk menyambung tidoku..tiktoktiktok..

awal jam 5 lebih pagi...kedengaran azan di luar jendela umh ku....ohhhh da pagi...aku igt nk laa smbg tdo 15minit lg jap...fuhhhhhhhhhhhh bile aku tgk jam da hampir 7.30 pagi...haaaaaaaaa!!!!!aku da lmbt....aku WP1...7.30 pg..kompem lewat ni...tppppppppppp bile da tgk jam tu nk wat cane kompem lmbt kan arini so aku bersiap seperti biase je la....smpi je opis punch jam 8.21pg..kekekekekke...;p..last2 bln aku di cni nk wat hal pulak dtg lewat...aku xberniat ok...sori bos....semua ni gara-gara gigi comel aku nk tumbuh menyebabkan aku xtido lena dan terlewat bgn..huhuhuhuhhuhuhuh...

keputusan penyambungan kontrak PRE masih lagi mendebarkan..adakah aku disambongkan ke or tidak...tp aku xkesah sbb aku taw rezeki aku sudah ade di tempat lain..aku hanya boleh mendoakan kontrak semua disambungkan..sbb kawan-kawan aku dcni lagi...oh God please show ur miracle...we pray 4 that...amin... itu je kot utk arini...t free time aku post lagi ....PEACE..

1 comments:

Kun said...

huhu... [-_-] sedeyh..

Post a Comment