alhamdulillah...

alhamdulillah aku berjaya!walaupun aku taw kedua ibu dan bapa ku tidak berapa gembira dgn berita yg aku kabarkan ini tp syukur kpd illahi..aku berjaya...aku berjaya...aku dah dapat kerja tetap sebagai Pembantu Tadbir (kewangan) w17...syukur sgt sgt..pada mulanya aku tidak berapa mengharap sgt dpt melepasi interbiu aritu..tp aku gagahkan jua pabila rakan baik aku Nunu memberitahu bahawa result interbiu aritu da kua..then stat 13hb disember (isnin) aku da stat cek result tu..huhu..tp utk interbiu yg diadakan di putrajaya result ye blum lagi...al-kisahnya..tibe2 di pagi arini 15hb Disember (Rabu)..aku ke meja kwn aku shahril...melihat2 ape yg die lakukan...owh rupenye die sedang melengkapkan resumenye krn pd keesokkan harinyer die ade interbiu SPA(gempak beb~~gud utk ko esok ya) to pijah...ko da setel interbiu SPA smlm..aku doakan ko selalu...then sudenly aku terase nk tgk result la kat Portal SPP...aku berjalan ke tempat aku dan taip website SPP tu....jeng jeng jeng...


aku da semakin berdebar-debar...



ok time mskkn i/c...


Ya Allah...aku dapat...!syukur sgt!



2 comments:

nina IK said...

MURNIKKK!! tahniah weh...Alhamdulillah..ko dpt jugak.^^ aku doakan yg terbaek utk ko...xpe..ko pijak dulu dlm gomen...then ko cr jalan cemane nk gune ijazah ko...ckp kt mak abah ko mcm tu...n jgn lupe isi jgk jawatan kosong utk 41...mane tau tgh syok2 keje...dpt plak yg tu...=D

murnichol said...

thankiu irakkkkkkkkkk......huhu baek cikgu sy akn ikot kate cikgu irakkkk tu...:)

Post a Comment