aduyai!hrmis hrmis

tikrok tiktok...jam d screen komputer aku telah menunjukkan 12.30pm tepat...perot semakin berkeroncong...keje aku xsiap2 lagi...semakin hari dateline semakin hampir..masing-masing telah di bahagi-bahagikan tugasan..so everyone hav their responsility to do the task la kan...dan aku xtaw la ape da jd dgn line internet ni..minggu ni aku dtg keje dgn semangat yg waja utk nk wat keje..tp...bile da stat wat keje tibe2 line internet xok..aduh...hilang semangat nk keje ni...slow giles...internet yg slow ker or hrmis ni yg slow..aku pon xtaw..aku bkn nyer pakar IT..huhuhuhu..ini menyebabkan aku semakin mundar mandir...ke hulu ke hilir..dan kerja harian ku tergendala ;p..nk wat cane keje aku mmg geal dgn system..system xok..aku pon jd xok la...

well acually..ini la kerja hakiki aku di kpm...menjaga system HRMIS...and im proud to be 1 of the team taw!!!!


smoga kontrak Pakej Ransangan Ekonomi (PRE) dan Kontrak Bahagian di sambungkan..Amin!













0 comments:

Post a Comment