lepas sudah azab PTD....

alhamdulillah~exam PTD da lepas td..huru hara da kepale aku ni..maw tido puas2 mlm ni.. aku hanye bertawakal sahaja selepas ape yg aku usahakan...xtaw ade rezeki ade la..xde thn depan cube lagi..kekekek..xmengharap pon...sebab aku taw bkn nyer senang utk post PTD ni..aku g exam tu pon sebab dpt surat dan nk try n tgk soalannyer mcm mane so nex time bole la aku score~~~wink wink**

ade byk seksyen utk soalan2 nyer...
soalannyer agak ok ok..cume tang matematik xcukup mase..huhhu..bende senang tp ayat pjg2...nk kne bace betol2..aku tgllkan mane yg aku rase susah dulu..buat mane yg bole...tp msh xsempat nk semak coz mase mmg xcukup..so tawakal saja..


tang esei lak...esei bm aku leh la wat...di beri 3soalan then pilih satu pjg karangan kne 200-500pp waduh2 lame da xkarang seh...tp td aku dpt wat 2 setengah page saje..da xde idea n mase mmg cukup2...aku amek tajuk pasal "GENERASI KINI KHUSUSNYA GOLONGAN MUDA KURANG DENGAN SEMANGAT PATRIOTIK".BINCANG....ahahah..ok la tajuk ni...alhamdulillah... tang esei bi lak..kantoi aku mmg da blank...da penat nk pk...aku gamble karang ape yg aku nk karang...pasal "HOW TO BE A VALUABLE MEMBER IN ORGANIZATION THAT YOU INTEND TO SERVE".DISCUSS....haahah aku bantai la ape yg aku nk bantai...tulis dan hanya dpt 2paje jer..ahaha 200-300 words yg dikehendaki..xtaw cukup ke x...huhuhuhuh...gamble... soalan sahsiah~~~soalan plg mencabar...kne jwb dgn jujur..xle tipu...cthnyer die tny anda pernah mengumpat..ahahah aku jwb ya...kekeke semuanyer ade 200 soalan dlm mase 40 minit... soalan terakhir mengenai minat~~~ade 227 soalan mate aku da berpinar-pinar xlarat da..tp aku gagah kan jugak nk siapkan...dlm mase 20 minit....dan akhirnya tamat da aku kua tepat jam 4ptg...aku kua setengah jam awal...sebab da xlarat dank tggu n semak..baek bla jer.. tp aku da selamat dari azab exam PTD...now tunggu result jer ler...dpt dpt la xdpt try harder nextime...kekekek luse isnin 12/4/2010 result utk KPLI aritu...hahahah dpt ke x aku ni...nk jd cikgu..ahahahaha.. DPLI tah bile lak nk pggl exam...kekekke...sume aku nk..gile kuase kan..hahahaha...mane rezeki yg sampai dulu aku akan grab..aku nk timba ilmu dan pengalaman lain pulak...

da nk chow la..sedang menunggu abg hisham dtg amek aku ni..nk g klcc celebrate hari terakhir bob d semenanjung...btw aku masih berbaju kurung exam td...xblk umh lagi aku tgu di opis saja kerana tiade kunci rumah...mereka telah meninggalkan aku..huhuhuuh majok seribu tahun...pijah n huda...hukhukhuk...










(Jumaat 9/4/2010)







(Sabtu 10/4/2010) Dataran Merdeka

















(Sabtu 10/4/2010) - KLCC

1 comments:

Silent Grave said...

dugaan hidup utk mengejar cita-cita anda....papa pn...mmg best n sedeh gak kerna tpksa tinggalkan korang...aku doa kn kau berjaya satu hari nnti...yg penting keep n tounch tau..windu korang...sayang korang...fren 4 ever....

Post a Comment